Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2007 11:43 - Уморените стачници
Автор: julio Категория: Технологии   
Прочетен: 496 Коментари: 4 Гласове:
0



Аз съм учител и стачкувам вече цял месец. Липсват децата в училище, липсва и смисълът да сме там. В последните дни забелязвам как колегите започват малко по малко да свалят исканията си, което ме разочарова. Системата "3 пъти по 20%" за мен е последното отстъпване от позицията ми за увеличение на учителската заплата. Аз лично ще прекратя стачката при следващо подобно колективно решение за отстъп и ще се върна в класните стаи. А и вече толкова време мина, че се чудя как най-разумно да си преподредя уроците, че да има полза от мен.




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. zari - Всичко ни е такова...
21.10.2007 12:10
половинчато.
цитирай
2. candysays - ... Какво да ти кажа?!...
21.10.2007 13:15
Звучи наистина уморено и тъжно онова, което си написал накратко тук.. Предполагам доста от вас (учителите) вече се чувстват така.. Много ми е неприятно и на мен заради отношението към вас, заради сравнително малката обществена подкрепа, която получихте. Тъжно. Не мисля, че у вас е вината за намалялото качество на образованието, за което най-вече ви обвиняваха при вашите искания..

Все пак има много хора, които ви ценят- не го забравяйте!

Желая ви успех, и сила да понесете последствията от дългата стачка!

Всичко добро..
цитирай
3. patria4 - Винаги,
21.10.2007 16:30
съм имала големи резерви към учителското съсловие.Настъпи времето когато решитерно доказвате,че за България и българите все още има шанс и надежда.Имаме нужда от вашата настойчивост и вашето осъзнаване.Ако се бяхте осъзнали по-рано,бедността нямаше да е причина за отлив на гласуващи.ДПС нямаше да е силата която е в момента.Нямаше да се роди и ,,Атака,,.Стачката на учителите роди гражданското общество на България.Нещото от което политиците най-много се страхуват е гражданското общество устояващо своите права.Поклон пред всички български учители.Сега вие учителите сте лицето на България.Урокът по гражданственост е най-сктрахотния урок,който можете да предадете на поколенията.Не се предавайте в този исторически за страната ни момент.Благодаря!
цитирай
4. sophware - Не се отчайвай!
21.10.2007 17:55
Вие постигнахте много приятелю! Не са най-важното нещо заплатите в тази стачка. Нито вие, нито синдикатите, нито правителството, нито народът вече ще бъдат същите. Видяхме как пред очите ни покълва гражданското общество. Това е много по-голям успех от накакви си 10 или 15%. Парите ще ги отгладувате или изкарате с друга работа - всеки в тази държава намира начин - щом е жив. Когато седващия път решите да ударите по масата ще сте много по-силни, ще знаете как и ще ви слушат много по-внимателно.
Кураж! Рим не е построен за един ден!
Тепърва ни предстои да изграждаме страната си наново. Победата се гради с много битки, да загубиш сражение или да не постъгнеш пълна победа в него не означава, че си загубил войната.
Борбата едва сега започва. Влизай в клас, работи с децата си и мисли и работи за това следващия път да сте още по-силни и организирани.
Поздрави! Всички умни хора и истински българи се гордеят с българските учители. Благодарим ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julio
Категория: Технологии
Прочетен: 6650
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031